Det bästa som någonsin hänt mig

Jag var lite tjock där ett tag..

 

Här är Minella endast några minuter gammal.

Har aldrig tidigare visat denna bild tror jag.

 

Och växte gjorrde ju hon med en rasande fart.

Första gången hon greppade någonting var det här.

 

Du lär dig någonting nytt varje dag

och jag hänger inte längre med i svängarna.

 

Du har blivit mitt liv. Jag minns knappt hur livet såg ut innan dig. Vad gjorde jag då? Jag måste ha haft himla tråkigt. Jag älskar dig och är glad att du blivit mitt liv, det finns ingenting som jag skulle vilja ändra på angående dig. Jag vet att alla mammor och pappor säger att just deras barn är bäst men det är ju någonting speciellt med just denna flicka satt hon blir helt enkelt bäst, bäst av alla helt enkelt till och med bättre en mig. Jag är så stolt över dig, stolt när du lärde dig gåm stolt när du lärde dig dricka ut en mugg och stolt över allt du gör, eller i alla fall allt gott du gör. Jag var mindre stolt när du kastade din kloss i mitt kaffe här om dagen eller när du bajsade på golvet, men vad gör det? Vad vill jag säga med allt? Att jag älskar min dotter så otroligt mycket och att hon är det bästa som någonsin hänt mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: