Dagmamma.

Var ju som sagt och hälsade på Minellas blivande dagmamma här om dagen och det kändes jätte bra. Ska börja skola in den lilla damen där den 16 april. Jag hoppas och tror att allt kommer gå super, tror Minella kommer tycka det är roligt.

Vi stod ju i kö till förskolan men där var det fullt. Det trodde jag verkligen inte att det kunde bli här i Mehedeby men så är det. Vi vart då erbjudna en plats hos denna dagmamma och det känns som sagt jätte bra. Träffade en flicka här om dagen som Minella ska gå med där, en flicka i hennes egen ålder.

Vi träffade henne när jag och Minella gick till träffen för att träffa lite andra mammor och barn här i byn. Det vart givande. Känner att jag behöver träffa lite nya människor och Minella behöver träffa lite mer barn än vad hon just nu gör. Synd bara att damen vart så trött att vi fick åka hem tidigare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: