Trots!?!

Vi välkomnar trots och humör. Jag sitter just nu i soffan och andas ut. Minellas humör är inte alltid att leka med. Alla hyss hon har börjat fått för sig är heller inte att leka med. Har sprungit ihjäl mig nu på förmiddagen.

Fredrik jobbar 10:00 till 22:00 idag så det betyder hel dag för oss flickor. Har även Nyx här som har sovit över och ska göra det inatt igen. Mina hundar är ju vana när Minella sätter skriket till och går då undan och lägger sig, det gör inte Nyx. Stackarn är inte van men det kommer nog. Gullisarna ligger just nu som en stor boll tillsammans i hundpuffen och myser.

När Minella vaknar måste jag försöka ta mig till skogen så att hundarna får springa av sig lite och leka satt de inte blir allt för uttråkade då jag inte har samma möjlighet att leka med dem alla tre när man är ensam med barn.

Nej nu ska jag andas ut, ta mig en dusch och kanske få någonting i magen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: