Stackars Mira

Stackars min Mira som ska få sova i bur inatt. Hon kissan nämligen i sängen och det början bli himla jobbigt. Ska vi slå vad om jag plockar upp henne eller inte inatt? Jag tycker sånt här är så jobbigt.

Imorgon ska Minella till dagmamman. Hon är nu frisk från sin ögon inflamation om hon nu hade det? jag har aldrig minne av att jag själv har haft det så jag vet ju inte riktigt hur det är och ser ut. I vilket fall tror jag lill stumpan kommer bli glad att få träffa de andra barnen igen, hon tycker nog det är lite små tråkigt att hänga med mamma hela dagarna.

Själv ska jag titta efter jobb och åter jobb. Imorgon ska jag  gå igenom hundarna hade jag tänkt. Ögon, öron, klor, päls m.m. Märta skulle egentligen behöva klippas men det är ju nu hon är som finast. kortar nog bara av ögonbrynen lite, klipper lite runt öronen och benen. Mira skullebehöva rycka bort ögonbrynen men hon blir ju så arg och grannarna lär ju tro jag har ihjäl henne satt det gör vi inte här hemma. Har en del att göra imorgon med andra ord.

Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: