Minella, Elliot och Alicia <3

Haft en hel eftermiddag hemma hos Minellas kusiner Elliot och Alicia. Hua vad dessa flickor kan röja, bråka och ha roligt tillsammans. Att se dem tillsammans är så värmande och så roligt samtidigt som en måltid kan bli hur som helst för dem trissar varandra. Lillebror sitter snällt bredvid. Ska bli roligt att se dem om ca 2 år tillsammans alla tre. Kan nog bli en del konflikter kan jag tänka mig men ännu mera skratt ;)
 
Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Självklart lite om min slarver till karl, (man måste få gnälla ibland) haha men Fredrik är en fantastiskt människa även om han bäddar sängen skrynkligt, hänger tvätten ut och in, lägger disksvampen fel och har i alldeles för mycket krossade tomater i köttfärsåsen. Han ställer alltid upp och skulle ALDRIG kasta ut mig om jag kom hem full och odräglig fast han vet att han själv åkt ut med huvudet före om det vore tvärtom. Han är en glömsk men en alldeles fantastisk man den där Fredrik. Som om det inte vore tillräckligt så måste jag även nämna att han är världens bästa pappa till vår dotter Minella.
 
Hur började detta inlägg handla om Fredrik????
Emma bjöd på mellis, fika och Middag. En lyx dag för mig med andra ord. Gör jag gärna om någon dag. Super tack för idag Emma. <3 
När flickorna var med och tapetserade hos farmor sin.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: