Min snoris

När jag kom hem imorse så låg det en liten snoris på min plats. Hon hade tydligen kommit in på natten och det har ALDRIG hänt förut. Kröp i alla fall ner bredvid henne och om det var mysigt, lite trångt bara då hundarna inte tog någon vidare hänsyn till lilla mig och skulle promt sova på sin vanliga plats.
 
Lilla damen har inte varit sig själv på senare tid. Vill inte sova om kvällarna, sover inte lika bra som hon brukar, är rädd att bli lämnad och inte lika självständig som hon annars brukar vara. Hoppas det går över snart för min trotsiga lilla tjej.
 
Idag har jag till och med sovit hyfsat bra och det behövdes verkligen. Snart kommer mormor (mamma) med gooood mat., orkade liksom inte riktigt med det idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: