Lite förvirrande

Upp och ner. Känslor som stormar, ångest och jag vet inte allt  som händer. Märta har blivit bättre i vissa värden och sämre i andra. Sen har ännu mera saker dykt upp. Ingen blir klok på detta och ingen vet varför?? Jag vill bara att min hund ska bli frisk. Som det är nu sitter hon fast klistrad med mig och vilket gärna inte undan, det i sin tur gör att de andra två hundarna hamnar åt sidan. Egentligen inte så konstigt då Märta är väldigt sjuk men det ger min ändå så otroligt dåligt samvete. Imorgon ska jag ta mig en promenad med Margit och Mira och bara vara med dem en stund. De kan verkligen behöva det.
 
I övrigt då? Jag vill ha ett fast heltidsjobb. Så som det är med Märta nu så MÅSTE jag ha ett heltidsjobb. Jag tackar gudarna för att jag har jobbat fullt senaste månaderna.
 
Sen får vi tacka min sambo också som står ut med mig för tillfället. Jag är trött, orolig, stressad och nere vilket får mig på dåligt humör och den sidan får nog Fredrik smaka mest på fast han minst förtjänar det. Förlåt för det hjärtat mitt. Jag älskar dig 10 varv runt jorden och tillbaka. Jag skulle Kanske till och med kunna äta tortelini äckel för din skull. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: