Min födelsedag

På måndag fyller jag 22 år. Tänka sig så tiden har gått fort. När jag träffade Fredrik var jag 17 år och jag undrar var alla år tagit vägen. Min födelsedag tänker jag som vanligt tillbringa på resade fot. Förra året var det i ett plan och detta år blir det i en bil. Undra vad Minella kommer tycka om att åka bil i typ 6-7 timmar? Knappast någonting hon kommer uppskatta men det ordnar sig nog.
 
Ska i alla fall bli skönt att komma iväg, jag behöver verkligen det efter alldeles för många motgångar jag haft på den senaste tiden. Tur jag jag min familj vad vore jag annars?
 
 

Postat av: jenny

SV: Har skickat sms till dig hihi :)Om du inte skulle ha kvar samma nr så skicka ett sms till mig på 0730369450. Grattis på födelsedagen! Hoppas att lilla vovven kryar på sig snart.

2012-10-01 @ 09:57:11
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: