En karl

En av mina svagheter är att jag kan ibland vara väldigt inpulsiv. Men på ett sätt tycket jag det är bra, att analysera alla saker hit och dit innan man bestämmer någonting är dyrbar tid för mig. Fast själv kan jag ibland analysera år ut och år in men då är det en sak jag prioretarar som jag vill ska bli rikrigt rätt. Mira är ett inpulsköp. Jag skulle inte ha någon hund. Jag skulle bara följa med mamma och titta på henne men mamma fastnade inte för henne utan för hennes syster och inte kunde väl jag lämna kvar den där söta lilla valpen???  Klart hon skulle med mig hem. Hade bara ångest över brodern som blev kvar. :/
 
Jag får väl slinka in ett tack också. Ett tack till min sambo Fredrik som står ut med mina galenskaper och ibland konstiga ideér. Jag måste erkänna att jag inte frågat om lov alla gånger men du har aldrig blivit arg på mig, bara sagt att du litar på mig. Han är fantastisk den där mannen.  Jag älskar dig.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: