Första dagen på förskolan

Idag gick Minella sin första dag nere på förskolan utan sin dagmamma. Blanade känslor när jag lämnade henne imorse, va nog jobbigare för mig än vad det var för Minella, det gjorde så ont i mamma hjärtat. Men när jag skulle hämta henne så smög jag in för att titta på henne utan att hon såg mig och då kändes det MYCKET bättre, hon lekte och hade skoj och ville inte alls följa med mig hem. Hoppas det går bättre att lämna henne på torsdag. Minella är riktigt förtjust i sin dagmamma och finner mycket trygghet hos henne så det var nog konstigt för henne att vara där helt själv. Tur var att hon hade Amalia som hjälp, världens sötaste Amalia såg ut att ta hand om henne så väl när jag kom och försökte hämta henne när Minella inte ville komma, är så kär i det där barnet. Även hennes storebror Elliot är helt underbar. <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: