idag fick jag en bil

Idag när jag kom hem till mamma och pappa så sa de att dem hade en present åt mig. Vi gick in i garaget samtidigt som jag gick baklängdes och pratade med mamma. När vi kom in sa pappa "Där är den" Allt jag såg var en bil i billyften som det i princip alltid är hemma hos dem och alltid olika. Jag började titta mig omkring och fattade ingenting men sedan förstod jag efter att ha sätt in i min pappas ögon att han menade bilen. Jag var helt chockad!! Jag sa någonting i stil med "Är ni dumma eller" "skojar ni med mig?" De hade gett mig en BIL. Jag vart otroligt glad men är fortfarande i chock, stod nog mest tyst för jag fattade ingenting. Men ni ska veta att jag är OTROLIGT glad och tacksam, bättre föräldrar kan man inte ha. <3
 
 
Jag har ont i magen och känner en rysande känska i hela ryggraden. Skräckfilmer är inte min starka sida. Jag blir så fruktansvärt rädd men ändå envisas jag med att titta. En stor del av filmen begravde jag mig och tvingade Fredrik att berätta vad som hände. Nej fy bubblan.
 
Nu är klockan mitt i natta och jag ska försöka sova. Imorgon/idag blir det Uppsala med Ida och Åsa. Mycket trevligt.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: