Mycket gjort idag.

Vaknade med en extrem huvudvärk imorse efter att ha sovit ovanligt bra. Säkert därför jag hade huvudvärk då jag inte är van med att sova bra. Efter en kopp kaffe så plockade och städade jag lite här hemma, började tvätta fönstren men stannade upp för lite lunch. Efter maten var jag dödligt trött i både kropp och skalle pågrund av mina nya mediciner men jag fick INTE gå och vila, efter en huvudvärkstablett tvingade jag mig själv att fortsätta med fönstren och sen rullade det bara på. 
 
Krattat hela gården medans Fredrik målade, jag dammsög altanen och vi ställde fram utemöblerna och ställde ner bänkbordet på gräsmattan, umgicks med grannar och så kom Johan på besök, trimmade Mira och sedan åt vi grillat tillsammans med grannen Monica. kära Monica gav en paradis ask, så snällt och gulligt av henne. Nu finns det inte mycket kvar att göra, ska plantera lite blommor men som får bli efter semestern och så ska vi gräva upp ett träd och plantera någonting nytt där.
 
Vi åkte till mamma och pappa och sa hej på kvällen och innan vi började med allt detta på förmiddagen så cyklade Fredrik och Minella till lekparken och var där en stund.
 
Med andra ord har denna dag varit toppen bra samtidigt som vi har fått massor gjort här hemma. Glada föräldrar, glatt barn och glad hund. Märta och Margit sover hemma hos Lelle inatt så det är tomt här hemma. 
 
Imorgon blir det hundutställning med Mira, det ser jag fram emot.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: