Intensiv dag

Är sjukt trött efter en intensiv dag. Har rensat som en tok här hemma hela förmiddagen och på eftermiddagen åkte jag och kastade all skit, var i stallet ett par timmar och gick en promenad med mamma och alla hundarna. 
 
Sushi var fin idag. Lite små seg, antar att hon har lite träningsvärk sedan igår men hon försökte hela tiden. Ville känna lite extra på henne och provade galoppombyte i vartannat språng och galopppiruett. Galoppombytet kan man ju kalla hoppombyte men hon böt i alla fall och piruetterna var mindre vackra men dock piruetter. hon och jag gjorde vårat bästa och vi har lite att göra för att komma tillbaka men jag är nöjd. 
 
Promenaden med mamma var trevlig och hundarna var glada. Lilla Melicia ville inte alls bli buren utan ville springa med dem andra. 
 
Nu ska jag sova, imorgon blir det till att ta tag rensningen igen. Ska förbereda inför en storstädning som jag väntar med tills i helgen och så ska jag hinna med stallet, hundarna och umgås med min fina dotter. 
 
På återseénde. 
 
En del har jag fått gjort. 

Postat av: Friskey

Herregud vad saker att göra .. :)

Svar: haha ja det blev en del göra. :)
Mikaela

2013-12-19 @ 20:01:45
URL: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: