KBT terapi

Idag vart det endast en snabbis i stallet. Det är snöstorm och jag har inga brodd eller sulor på och då vill jag inte rida, jag ska brodda henne imorgon tillfälligt och ska alldeles strax sko om henne och sätta på vinterskor. Jag fick hjälp att luncha dem av min sambo och sedan mockade jag och for iväg på ett möte. 
 
Imorgon har jag lite mera tid i stallet och ska då brodda henne och rida eller tömköra. på söndag ska jag åka och titta på valpen som troligtvis kommer heta Melisia/Melicia (vette fan hur det ska stavas??) Jag ska även då åkte och köpa en ny sadel och jag vill rida i den omgående känns det som. 
 
Har nu fått jullov från min KBT terapi och det ska bli ganska skönt. Har avslutat med terapin för emetofobi men det är fortfarande lång väg kvar innan jag är "frisk". Efter jul börjar vi på nästa grej som är tvångshandlingar. Kommer bli tufft.  Nej nu ska jag äta mat med min dotter och man. 
 

Postat av: Mamma

Hennes namn blir troligtvis
Milisia

Svar: nää de ska va "ME" inte "MI" Då blir det ju millis och inte mellis och en millis har vi ju redan. ;)
Mikaela

2013-12-05 @ 19:37:00
Postat av: Mamma

OK då, du har en poäng där. Får ju inte blandas ihop med mammas bästaste Mills

Svar: OFTA du gav mig rätt? ;)
Mikaela

2013-12-05 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: