Pratstund.

Haft en lång pratstund med min sambo ikväll om lite allt möjligt, mycket prat om Sushi blev det faktiskt. Fredrik är inget stort fan av Sushi sedan han ramlade av henne men han är glad för min skull att Sushi är tillbaka och hanterar henne om jag ber om hjälp och det uppskattar jag väldigt mycket. Han har till och med frågat om vi inte kan ta "hem" henne för det är lättare att hjälpa till då för han ser inte skillnad på alla hästar om står i stallet nu, haha öppna ögonen gubbe!! ;)
 
Nej men lite prat kring henne blev det. Krävs ju en del planering för att få ihop vardagen då han jobbar långa dagar, vi har Minella och alla våra älskade djur. Hundarna är det ju några svårigheter med, lite svårt att rasta ibland om Minella är på sur humör och hundarna på dryghumör men det går. Svårare är det med stallet för jag kan inte ha Minella med mig där om jag ska rida och fixa allt då hon blir uttråkad. Så sedan S kom har det  blivit väldig mycket mindre familjetid men jag är så glad att Fredrik accepterar det för att jag ska vara lycklig. Sushi är min klippa och hon har fått mig att må mycket bättre. 
 
Nej nu ska jag strax sova, Minella är ledig och hemma med mig imorgon. Undra om vi ska åka och hämta hennes bob och gå ut och gå med hundarna? 
Godnatt. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: