5 år.

Jag och Fredrik planerade att åka till Uppsala och äta god mat tillsammans. Efter att ha lämnat Minella hos mina föräldrar gick vi till tåget och medans vi väntade skulle jag betala och upptäckte så klart att dem ändrat hela grejen och jag gillar inte förändringar alltid och princip kvinnan i mig tittade fram. Det blir dyrare för oss att åka tåg en bil och det är ju galet. Sagt och gjort vi klampade hem på min begäran precis när tåget kom. Fredrik tyckte att han fick sig en onödig promenad.
 
Vi tog istället bilen till gävle och skulle äta ännu godare mat men där var det vänte tid och det gick bara dåliga filmer på bion så vi gick någon annanstans och käkade, köpte chips, hämtade hundarna hos Lelle som egentligen skulle sova där, drack kaffe med honom och sen drog vi hem och kollade på OC.
 
Med andra ord gjorde vi allt som vi inte hade tänkt oss och det är som vanligt i familjen Götland/Hansen. Men vi hade en trevlig kväll tillsammans och det är ju huvudsaken. 5 år tillsammans, 4 år förlovade och snart fyller vår dotter 2 år. Det är magiskt och helt otroligt. Jag älskar dig Fredrik och tack för det fina halsbandet jag fick av dig också. <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: