Mage och vikt.

Jag har länge velat gjort en bukoperation då min mage ser ut stryk efter att jag fick Minella. Ärren kan jag leva med även om de täcker hela min mage men det är skinnet som aldrig drar ihop sig. Satt och tittade lite på det ikväll och vart så avskräckt. Efter bilderna såg ju mer jävliga ut än före bilderna. Ska jag punga ut så mycket pengar vill jag inte få en fulare mage. Så det får jag nog dissa. Får försöka mig på lite bättre träning, (har jag knappt klivit utanför dörren sedan i höstas) kanske det hjälper? Mycket har hänt med kroppen sedan man fick barn och även sedan jag gick upp 20 kg och sedan ner 19 kg. Tror min viktuppgång ställt till en hel del som jag lätt kunnat skippa då den viktuppgången inte gav mig någonting underbart som graviditeten gjorde. Är så besviken över hur jag kunde låta mig själv gå upp så mycket? Nu menar jag inte utseendemässigt utan vad det skadade min kropp. Fått ont både här och där sedan det. Men förhoppningsvis blir det så mycket bättre igen bara jag bygger upp lite muskler. Just nu har jag ju bara rasat en massa i vikt men är fortfarande en degklump. Börja gå på boxning med Fredrik var någonting vi pratade om ikväll. Tänk att träna och få slå lite på varandra samtidigt, fast på skoj då såklart. Va roligt det skulle vara. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: