Margit mys.

ikväll är en Mira fri kväll. Hon har de senaste dagarna utmanat Margit dumt nog. Är man liten och feg utmanar man inte ledar hunden som är mindre feg. Margit har bara vänt ryggen till henne men inatt fick hon nog och fräste ifrån. Satt ikväll får Mira sova hos Lelle så jag får lite "Margit" tid. Det var länge sedan jag hade henne för sig själv i min famn. Märta är så kvälls trött så henner märker man inte av. ;)
 
Jag har i alla fall tillbringat alldeles för många timmar nu på kvällen framför OC. Nu är det dags att hoppa i säng för det blir ju en ny dag snart. Minella blir hemma även imorgon som hon varit hela den här och hela förra veckan. Först feber, förkylning, hosta och sedan magen. hennes mage är verkligen inte i lag just nu.
 
MARGIT MYS NÄSTA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: