Åland

En hel dag på Åland med Fredriks familj -2. Mycket trevligt. Själv låg jag och solade typ hela tiden, somnade även en sväng. Minella ville inte bada för det var för kallt så hon satt i sina kusiners uv tält och åt godis och kakor, hon har varit v'ldigt lugn faktiskt och jag njöt av att vara "ledig" på helgen och få slappa riktigt ordenkligt, inte så svårt då Minella bara ville vara med pappa. ;)
 
Imorgon ska jag sova länge för att ladda upp batterierna för en ny arbets vecka. Är vädret dåligt står städning på schemat annars blir det nog bad. När jag jobbar går tiden så mycket snabbare och det känns så sjukt bra då det går fortare tills sommaren tar slut då. Jag har aldrig längtat så mycket till att en sommar ska ta slut förut. Låt det bli den 10 augusti typ nu!!
 
Nej nu ska jag SOVA!!! Godnatt,
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: