Midsommar

Haft en trevlig midsommar tillsammans med min familj. Först var vi ner till plan här i Mehedeby tillsammans med mamma och pappa. Där nere lekte hon med Amalia och Elliot och på något vis lyckas min dotter göra magplask mitt på fotbollsplan. Hur kan man vara så klantig som vår dotter är? Jag förstår inte. Umgick lite med Åsa och Ida och jag tris så bra i deras sällskap. :)
 
Sen gick Fredrik, Minella och pappa hem medans jag och mamma tog en promenad med hundarna, Mira började halta lite men det gick fort över. Minella sov en sväng hemma och sen for vi hem till mor och far där det bjöds på mycket god mat. Lelle och farmor var också där. 
 
Sen hem och glo på film. Minella ville inte sova så hon titta på film med mig och Fredrik ett tag sen knatade hon in i vårat rum och tittade på tigersfilm men kom tillbaka igen och somnade till slut i soffan. Dagen/kvällen har varit lugn och trevlig, precis som jag vill ha det.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: