300 elefanter.

Mina nya mediciner gör mig alldeles för pigg. Finns det inget mellanting? Eller egentligen är jag hur trött som helst och orken ligger nere på noll men i mitt huvud känns det som att det dundrar 300 elefanter. När jag väl somnar så drömmer jag hela tiden och helt sjuka drömmar och vaknar alltid med huvudvärk och det känns som att jag inte sovit alls. Konstigt det där...
 

Idag åkte jag, Fredrik och Minella till stallet där Ricky står och hälsade på. Han är så söt och Minella blev så lycklig när hon fick mata honom med morötter helt själv. Sen fick hon även träffa på en polle som är hela 190cm hög, ingen liten än direkt. Jag saknar verkligen det där livet.
 
Nej nu ska min elefant hjärna och jag lägga oss och mala igenom min bok och förhoppningsvis så somnar jag någongång. Ska upp tidigt med min kära dotter imorgon så jag hoppas det blir snart. Har bara Märta hemma ikväll så jag kommer frysa, hon är ju lite väl liten för att värma en tillräckligt.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: