Inte min starka sida

jag är helt inne i min bok. Jag älskar att läsa. Det är skönt att träda in i en annan värd för en stund, bara läsa och inte tänka på allt som finns i verkligheten. Synd att jag har väldigt svårt att finna ro att sätta mig ner och läsa i lugn och ro. När jag väl börjat läst en bok brukar jag mala igenom den väldigt fort och Fredrik ogillar det för jag blir inte direkt social. Jag måste lära mig att finna ro på ett bättre sätt, inte det lättaste med småbarn men jag ska försöka.
 
Imorgon har jag en del sms att svara på. Jag är verkligen dålig på det och jag får be om ursäkt för det. Att prata i telefon och svara på sms är inte min starka sida.
 
Nu ska jag läsa ett par sidor i min bok, lyssna på en film, krama om mina gullisar och sedan sova.
Godnatt.
 
Instagram bilder som vanligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: