jag vet att det är stört!!

Nu ikväll blev jag irriterad på allt och ingenting fast ingen speciel anledning finns. Jag är irriterad på mitt hår som ser hemskt ut efter att jag färgade det igår i en färg jag inte vill ha, jag vill raka av mig allt hår igen eller i alla fall klippa mig riktigt kort och jag vill göra det nu på störten. Irriterad för jag åt för mycket godis och går för lite.
 
Kom på nu mitt i natta jag glömt hänga tvätten och fick pallra mig upp och göra det då jag inte kan sova när det finns saker kvar att göra på kvällen, speciellt inte när det är nystädad då vill jag att allt ska vara bra annars känns det som att jag städat i onödan. STÖRT jag vet men sådan är jag. Finns ju faktiskt ingenting bättre än att lägga sig ren i en renbäddan säng när det är nystädat och det inte finns en pryl som är "fel". Då brukar jag sova gott.
 
Nu är i alla fall tvätten hängt och jag är nöjd. Ska hoppa ner i sängen och mysa med mina hjärtan nu.
Godnatt.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: