En trevlig dag.

Idag fick jag och Minella fin besök av Moa och Susanna. Efer en kopp kaffe och massa prat åkte jag och visade mitt eget stall, eller ja förråd, kontor eller vad man nu ska kalla det efter att min pappa tagit över. Jag älskar mitt eget lilla stall, skulle vilja måla om det och sedan är det verklige tipp topp. Mycket litet, men jag behöver inte större och allt är byggt av min far för att passa mig, till och med alla boxdörrar och alla galler har han gjort själv. Min pappa är snäll han. 
 
Sen åkte vi vidare till Uffe och hämtade hästmat och sen vidare till Wollerts och köpa ännu mera hästmat. Minella var med mig i stallet idag. Vi mockade, lunchade hästarna och drack saft uppe hos Moa. Var väldigt svårt att luncha hästarna när det blåte storm och Minella var med, hon blåstes ju omkull. 
 
När Fredrik hämtat upp Minella så fikade jag, Lisa, Moa och Susanna på Konsum innan jag åkte iväg på terapi och sedan åkte jag till stallet igen och pysslade lite, mockade lite noggrannare eftersom jag vart lite småstressad när Minella var med och så förberedde jag hö till imorgonbitti. 
 
Sen åkte jag och handlade lite till hemmet och morötter till Sushi. Någon ridning blev det icke idag, fanns verkligen ingen tid för det eftersom min Sambo kom alldeles för sent och hämtade Minella. 
 
Nu sitter jag i min säng och ska snart sova, är helt slut efter terapin idag fast vi bara pratade. 
På återseénde. 
 
Gammal bild på älsklingen, något omusklad men hon hade stått och vilat ganska länge. 
 
Igår när vi mysade lite.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: