Hiss & Diss

Dagens STORA diss går till divansoffor. Jag verkligen ogillar divansoffor och har alltid gjort. Självklart har vi en dunderstor DIVANsoffa. Den tar alldeles för mycket plats de kommer in alldeles för mycket leksaker som är omöjliga att få fram, och när jag ska städa och flytta hela helvetet så tar det ju en hel dag typ. Nej jag ogillar detta köp starkt. Det var min sambo som valde denna och jag ångrar mig tt jag gav med mig på denna.
 
Dagen hiss går till denna soffa som är enkel, liten, lätt att flytta, lätt att få fram alla leksaker och under och den behövs inte ens flyttas för att kunna städa under den. Jag vill ha denna i vita ben och en likadan fotölj. Ska bara invänta lite pengar och övertyga min kära sambo.
 
 

Postat av: Anonym

NOOPE! <3

2013-11-01 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: