Ingen rubrik.

Skrev ett långt inlägg igår kväll som tydligen inte kom upp, tur var väl det för fy så bitter jag var. Idag åkte jag till stallet tidigt och fyllde Sushis box med massor av ny pellets. Hon har nog sovit ganska oroligt inatt då hon hade bökat en del, första natten som de sov med dörren stängd och det var andra natten med stallbandage så troligtvis beror det på det. Red en sväng i finvädret på älsklingen.
 
Imorgon ska jag städa mina föräldrars vardagsrum på förmiddagen som tack för hjälpen för allt de gör för mig och sedan ska Minella få följa med mig till stallet då hon sa att hon ville rida imorgon, vi får se om hon ångrar sig när det är dags eller inte? Fredrik ska följa med då det är svårt att ha henne själv i stallet.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: