Inte Sushis dag.

Dagens ridpass var inte mycket att hurra för. Jag var stressad då jag hade ont om tid då jag skulle hämta Minella. Sushi är extremt lätt påverkad av humör. Hon var lat, lite små sur och släpade fram bakbenen. Eftersom jag visste att det berodde på mig och jag hade ont om tid så valde jag att inte bråka med henne. Red i en kvart i skritt trav och galopp helt utan krav bara så hon fick röra på sig, sedan satte jag av, gick in och borstade på henne och gav dem alla lunch. Det är en ny dag imorgon då jag förmodligen inte har någon tid att passa i huvudtaget och så har jag även insläpp.  Hade ingen som helst lust att göra henne grining så undvek det helt, hon fick lite morötter istället. 
 
Minella har varit en ängel större delen av dagen men sen så vände det. Satan så arg hon har varit och försökt styra och ställa och det fungerar inte riktigt med mig och då vart hon ännu argare. Hualigen vilket humör. 
 
Tidigare idag var jag även och köpte mer kraftfoder till damen. GUD så hon äter. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: