Jag "behöver" vill ha.

Nu är det inte så mycket mer saker som jag känner att jag bara måste ha till Sushi/mig. Vad som fattas är.
  • Skritttäcke, helst svart.
  • Ett transporttäcke. Blått eller brunt.
  • En tjockare sadelpadd.
  • Ett vinrött dressyrschabrak.
  • Svarta senskydd i läder.
  • Brun lädergrimma. (då mitt fina lädergrimmskaft tyvärr är brunt). 
  • En JW hjälm, svart.
  • Ridstövlar, svarta.
  • Chaps, svarta.
  • En tävlingskavaj, svart.
  • vinter ridhanskar.
  • Termoridbyxor. 
  • En ridjacka, vinter, svart.
  • En ridjacka, vår/höst, svart eller marin. 
Oj det var visst lite mer än jag hade tänkt mig. Men mycket vill ha mer och att ha häst är dyrt. Prio är i alla fall skritttäcke, sadelpad, chaps, vinter ridhanskar, och vinter ridjacka. Schabrak behöver jag inte egentligen men schabrak är någonting jag inte kan få nog av, skulle kunna ha hur många som helst men rider oftast i samma. och mamma har dille på hästtäcken men hon vill skippa täcke så mycket det bara går. Familjen konstig? Ja någoting i den stilen. 
 
Ska i alla fall åka och köpa mer kraftfoder. Det är superprio ett. Hur kan två säckar redan vara slut? Köpte dem ju typ nyss? Sushi äter verkligen som en häst. 2 kg kraftfoder och 14 kg hö om dagen och då är hon inte ens fullt igång och fortfarande lite tunn. Häst är bäst. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: