Olycklig

Trött ända in i själen. Jag skulle så gärna vilja flytta till ett hus mitt ute i skogen utan folk och vara helt okontanktbar och om jag skulle dö så skulle ingen veta. Okej riktigt så ensam vill jag inte vara men åt det hållet. Jag irriterar mig på så mycket och på helt onödiga saker. All min energi går åt till att vara bitter åt de tråkiga tingen istället för att vara glad åt dem roliga. Jag måste lära mig att fokusera på det roliga i livet, annars går jag under snart. 
 
Har faktiskt börjat lite smått redan för ett år sedan. Har slutat läst bloggar som endast gör mig sur och bitter och som inte alls ger mig någon glädje. Sen finns det flera personer jag skulle behöva rensa bort från min facebook som gör mig alldeles för irriterad. Även vissa människor i mitt vardagliga liv. Tyvärr måste jag bita i det sura äpplet när det kommer till vissa som det inte går att bara "ta bort". Minella kan verkligen göra mig bitter och få mig att vilja slita av mitt eget hår ibland men det är en människa som alltid kommer bestå då jag älskar henne över allt annat även om hon ibland kan vara ett monster. ;) 
 
Sitter just nu och äter upp Lelles skumtomtar som han har lämnat här, tycker mig förtjäna detta, eller kanske inte eftersom jag är bitter. 
 
Glöm gamla ting. Människor som sårat så hårt förtjänar inte att finnas i mina tankar, i mitt liv, i min själ. Tänk framåt, gå upp för trappan och tänk positivt. En dag är jag där jag vill vara, lycklig och tillfreds. 
Med dessa ord säger jag God natt. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: