Presenter ska inte vara en självklarhet.

Idag har jag betalat Sushis försäkring så nu är det avprickat. Var mycket billigare än vad jag hade trott så jag tycker mig förtjäna att få spendera de andra pengarna på hööks. ;) fast nej, det finns ju inga andra pengar att spendera på saker som egentligen är onödigt. Snart är det julafton och massa klappar ska inhandlas. Bara Elliot, Alicia, Emma och Matte är klara. Halva Fredriks familj är kvar och hela min. Redan köpt en del till Minella också men det blir nog fler för det finns ingenting roligare än att se Minellas lycka när hon får någonting som hon verkligen velat ha. Men vill ända inte köpa för mycket till henne så hon tar presenter förgivet och som en självklarhet. Presenter får man när man har förtjänat det och när det finns pengar till det. 
 
Ikväll sover Milli och Malou här tillsammans med Mira och Märta, Lelle har Margit, Malte och Nyx. Mina kära föräldrar bestämde sig nämligen för att överge mig denna helg och jag blir alltid lika ledsen när dem åker iväg även om det bara är ett par dagar. Samma när Lelle åker iväg och fiskar, jag gillar det inte alls!! 
 
Sitter just nu och väntar på att Fredrik ska komma hem med en hamburgare som jag egentligen inte vill ha men jag har inte ätit någonting idag så får helt enkelt trycka i mig äcklet. Tills dess slår jag på en av mina favorit filmer, någon Harry Potter såklart. ;) 
 
Godnatt. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: