Kommer inte på någon rubrik.

Idag får Sushi vila. Har redan varit där och mockat, fixat hö, kraftfoder och gett vatten i hagen och förberett vatten som min sambo ska fylla på senare. Var ner och pussade lite på henne och gav henne massa aprikoser. Hon vart så glad så. 
 
Jag har även satt på brickor med namn på alla Sushis täcken satt de inte blandas ihop. Imorgon blir det till att rida igen och det vill jag faktiskt göra på banan med lite bommar. vill hitta en fin takt och balans.
 
Jag har även hunnit med en promenad i skogen med min sambo och våra hundar, plockat och gjort min dagliga städning och pysslat. Ikväll blir jag och Minella bjudna på mat och fram tills dess ska vi bara slöa. Jag har ont i magen som vanligt och så är jag fruktansvärt trött. Skulle egentligen behöva gå ut och kratta upp de sista löven och göra fint på gården inför vintern men det får vänta. Nu ska jag mysa med Minella. 
 På återseénde. 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: