Galna hemmafruar.

Jag har fixat stallet, jag har ridit, jag har tagit en kaffe hos mamma, städat iordning, duschat och haft mig. Nu är myskläderna på och så tittar jag på disney junior med Minella men snart byter vi kanal när mitt favorit program med galna hemmafruar. 
 
Idag var Sushi på bus humör. Jag fick INTE tag på henne i hagen och hon sprang runt mig och bockade med glimten i ögonen som sa "ta mig om du kan" "du är inte lika snabb som jag, hahaha". Sen så släppte hon fram mig så fick  jag på halva grimman innan hon sprang igen. Efter några varv till så stannade hon och jag fick komma fram och ta på grimman helt utan problem, hon är lite busig ibland min skrutt. 
 
Efter allt springande i leran blev det spolspiltan och spola benen och det var mindre roligt och hon ville inte alls gå in där, efter lite snack så gick det i alla fall bra. Red ut en sväng och bara galopperade på, skrittade i skogen och så körde vi en lång galopp påväg hem igen. Både hon och jag var nöjda. I helgen blir det till att titta igenom hennes rygg igen. 
 
Nu börjar snart mina hemmafruar så jag måste avrunda strax. Direkt efter kommer mina föräldrar och Lelle på middag. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: