Mina hästar genom tiderna.

Jag har haft en del hästar som har kommit och gått. några har fått nya underbara hem, och en del av dem har himlen tagit ifrån mig. Jag tänkte mig att jag skulle presentera alla mina hästar genom tiderna här på bloggen. Kan börja med att säga vad alla heter, vad det är för ras och i vilken ordning jag har haft dem. 
 
Lill Klas: Godlandsruss
Jojje: Connemara/ Engelskt fullblod
Tarzan: Paint pappa och mamman var en rondell av okända raser.
Labina: Arabiskt fullblod/Newforest om jag inte minns fel? 
Jesper: Shetlandsponny
Minella: Connemara
Sushi: Engelstt fullblod
Erland Engelskt fullblod
 
Sen är det lite andra hästar som kommit och gått som vi lånat som sällskap och Varmblodet Ante som min mamma hade när jag föddes och några år framåt men han var ju endast mammas häst så dessa kommer jag inte att presentera.
 
Kommer att skriva enskilda inlägg om varje individ här framöver.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: