Mysig dag med min dotter.

Idag har jag haft en mysig dag tillsammans med min dotter och våra hundar. Mycket roligare att vara med Minella själv än när Fredrik är hemma för då fryser hon ut mig helt typ, mobbad av min egen dotter, HAHA. I alla falls så åt vi frukost framför TV, lekte med hennes leksaker då hon serverade kakor och kaffe. Hon städade undan utan att jag ens bad om det och sa att hon ville rita. Sagt och gjort, vi ritade tillsammans och sedan gick vi ut och krattade löv. Efter ett tag ledsnade Minella och gick in och klädde av sig och lekte vidare inne, självklart såg jag henne hela tiden genom den öppna balkongdörren och så skyndade jag mig att kratta upp de sista löven.
 
När jag kom in blev det lunch och en snabb tur till macken. När vi kom hem kastade sig Minella i soffan och somnade bums. Försökte själv vila då jag var bra seg efter en sömnlös natt men det gick sig inte. Låg och tittade på lite film och bara tog det lugnt istället. Lagom till Minella vaknade kom min älskade moster på besök och hade med sig en jätte fin present. Hon är ju för go. <3 
 
Sen kom hennes pappa hem och då dög inte mamman i huset längre och vid den tidpunkten vart jag skjutsad till Stallet och de åkte vidare till Patrik med familj där Minella lekte och hade skoj antar jag. 
 
Frös som fan när jag kom hem men så är livet med ridsporten. Nu ska jag krypa ner bredvis min sovande man och knuffa bort alla hundar som snott min plats.
På återseénde
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: