Trams.

Jag är hungrig men orkar inte laga någon mat, jag är godissugen och jag har inge  godis, jag måste lära mig en helt ny telefon och blir irriterad när jag inte fattar. Har verkligen en tycka synd om mig själv dag. När Fredrik kommer hem hoppas jag han har med sig en stor chokladkaka som jag kan gotta mig med. Tänkte skriva, gotta mig den till galna hemmafruar men om jag tittar på det så kommer jag inte hinna rida innan stallmötet så nu tycker jag ännu mera synd om mig själv.
 
Jag kryper ner med mina hundar. Unnar mig det och väntar med att tvätta mina fönster som jag egentligen borde göra. Stort steg för mig med min OCD. ;) 
 
Ni får ett bättre inlägg senare som kanske inte innehåller lika mycket "tycker synd om mig själv" trams.
 
På återseénde, 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: