Har att göra.

Imorgon kommer mamma och pappa hem och jag längtar så det gör ont. Varit en tuff vecka som blev ännu tuffare utan  min kära familj. Jag ska typ bo där när dem kommer hem och terrorisera dem med min närhet innan mamma åker iväg igen om en vecka. Hon verkar gilla att plåga mig med sin frånvaro. ;)  
Har klippt Märta idag och ryckt Miras öron, rumpa och klippt tassarna. vart helt ok. Imorgon ska jag gå igenom Miras underull och så ska de alla tvätta öronen och klippa klorna. Margit och Mira blir verkligen vidriga i öronen.
Just nu lever Mira och Milli rövare i sängen och river och tuggar sönder allt i in väg. Ska gå mig en långpromenad med dem imorgon så de får rasa av sig lite energi. Har att göra imorgon då med andra ord, hästen ska ju också hinnas med och min hemläxa. Blir nog godnatter strax för min del.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: