Hoppilihopp.

Ändrade vecka schemat lite. Hoppade lite idag och klättrar imorgon, passa på när vi hade fint väder. Det gick i alla fall jätte bra. Hon var hela tiden framåt och en gång när jag fegade ur och ångrade mig så hoppade hon ändå och det är TOPPEN när vi pratar om Sushi. Hon kräver i vanliga fall fullt stöd från mig och minsta lilla jag tvekar så stannar hon men inte idag. jag sa nej herre gud och hon sa jo fan, nu hoppar vi. Sedan fick hon mat och allt det där. Ett täcke fick hon även på sig nu när det börjar bli lite kyligare. Måste börja fodra på henne nu då jag inte vill att hon tappar hullet som hon så lätt gör.
 
Sen åkte jag till Tirk och pussade lite på Erland.
 
När jag kom till stallet var jag väldigt otaggad och allt kändes blä, men efter 5 minuter på hästryggen var jag på G.
igår gjorde jag också två nya pannband till henne. Nöjd med dem faktiskt.
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: