Inte på hugget.

Idag har jag klippt vårat äppelträd och alla våra buskar. Sen for jag till stallet och Sushi var inte riktigt med på noterna idag. Märkte det så fort jag kom till hagen och hon ville inte alls komma med in, efter lite hjälp av Isabell så fick jag i alla fall tag på henne och så fick hon komma in och äta.
 
Ridningen gick sådär. Hon var väldigt mjuk och fin men jag fick inte riktigt fram henne som jag ville. Inte gårdagens framåt bjudning men passet avslutades helt okej. Idag red vi lösgörande och lite skänkelvikningar.

Imorgon blir det dressyr träning för Uffe och på någe vis ska jag lyckas ta mig dit själv. Lyckas koppla på trailern, lyckas lasta i och ur själv och på någe vis lyckas backa med trailern. Får ont i magen bara jag tänker på det.
 
Nu på kvällen blev det lite målning och så bytte jag sängkläder. Har även fått feber och svettas som en gris så tänkte rasta hundarna nu och hoppa i säng.
 Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: