Mina hjärtan små

Efter att ha suttit helspänd hos min psykolog och pratat om det värsta jag vet så var det riktigt skönt att komma upp till stallet. Jag kände hur kroppen slappnade av, ångesten lättade och de jobbiga spybilderna försvann från hjärna. Jag mockade, sopade och bara var hur länge som helst. Fattar inte hur det kunde ta två timmar att mocka två boxar? Måste verkligen ha varit i min egna lilla värld.
 
Precis när jag skulle till att hämta Sushi så kom Lisa och Moa så jag följde med dem ut i skogen och gick på massa okända stigar och klättrade. Mycket skönt med solen i nacken, prat och skratt. Det behövde jag. Imorgon är det ridning på banan som gäller och sen på lördag ska jag longera. På Söndag ska vi faktiskt iväg på en liten klubbhoppning. Kommer hoppa mycket lågt och bara rida lugnt runt. mest för att komma ut lite och se om hon fortfarande tycker det är roligt.
 
Sen vart det en liten kaffe hos mamma och pappa och så åkte jag och Minella fyrhjuling. Minella körde faktiskt lite själv också. Minellas alldeles egna fyrhjuling som hon fått av världens bästa morfar. Det uppskattades av henne.
 
Nu sover hon gott och Fredrik går sitt sista nattskift, ja faktiskt så blir det det sista på väldigt länge eftersom han ska börja på ett nytt jobb där de inte har natt. själv har jag bara Margit och Märta hemma inatt. Med Nyx och Mira kommer klockan 06.15 tillsammans med Fredrik hem då han hämtar upp dem hos Lelle. med andra ord kommer två blöta hundar hoppa på min mage och väcka mig. Även om det är irriterande så kan jag inte låta bli att bli glad. Mina hjärtan små.
 
Godnatt.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: