Helgen.

Då var helgen över och det betyder att min älskade mamma är på väg hem, som jag har saknat henne. Denna vecka har varit otroligt tuff för mig och jag har inte känt mig på topp så att säga, fått alldeles för lite gjort och varit alldeles för trött. Att få lite gjort är ju egentligen bra men samtidigt så vill jag ha det gjort, fruktansvärt svår balansgång det där. 
 
Igår, lördag så åkte vi alla och badade tillsammans med Minellas farmor, farbror och kusiner. jag tänkte egentligen stanna hemma men ångrade mig, jag måste nämligen komma ut. Första timmen hade jag jätte roligt tillsammans med alla barnen och vi gjorde både det ena och det andra och min kära dotter hoppade till och med från 3:an med sin far, stolta föräldrar var vi. Men sedan tog min energi slut, jag hade kunnat somnat där jag stod då det vart lite för mycket för mig. Jag gick och duchade och sedan satte jag mig ner och väntade tills de andra badat klart så jag kunde duscha och byta om på Minella innan vi for iväg vidare till gränby. Denna tröttheten har även suttit i hela söndagen men jag kom ut på en promend med alla hundarna innnan jag sov  alldeles för många timmar mitt på dagen, på kvällen blev det stallet och nu sitter jag här och tråkar. 
 
ska försöka sova strax. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: