Framsteg

Det känns som att jag har gjort framsteg med mina tvångstankar inom städning när Fredrik säger: Jag och Minella åker iväg ett tag, så du får vara ifred ett tag och städa i ordning lite. Haha, va gullig du är Fredrik, och väldigt "hjälpsam". 
 
Igår då, Sushi fyllde hela 15 år igår och det firades i skogen tillsammans med Kerstin och Ivar, vi klättrade och hade det allmänt trevligt. Vi mötte även Inge-Björn med sin hingst och Sushi som är ett sto larvade sig inte över huvudtaget, och Ivar som är en väldigt dominant valack som värnar om sina egna brydde sig inte heller, duktiga hästar. Vi bytte vatten i hagen, pysslade med dem, skrev lite schema för in och uttag och gjorde allt som man gör i ett stall.
 
På kvällen tittade jag och Fredrik på en gammal säsong av Paradise Hotel och åt chips, jag gjorde även manikyr och pedikyr på mig själv och det behövdes verkligen, nu känner jag mig "ren" igen. 
 
Ja bara sätta igång med dagens sysslor och sedan blir det stallet och så ska jag vinka av min älskade mamma som åker iväg ikväll. 
 
Hoppas ni haft en trevlig helg. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: