Min bästa vän.

Att få åka till dig varje dag och få krama om dig, känna din doft och sitta på dig rygg när vi flyger fram mellan träd och över ängar är ett mirakel. Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva det igen och jag är enormt tacksam, glad och lycklig över att få göra det igen. Mitt hjärta kommer att gå i tusen bitar den dagen du åker ifrån mig igen, jag vill inte för jag älskar dig så. Att sälja dig var mitt livs största misstag och det finns ingenting som jag ångrar mer i mitt liv. Jag behöver dig, du gör mig hel och du gör mig lycklig. 
 
Jag älskar dig, Sushi. <3 
 
 

Postat av: Jenny

Så tacksam för att du tar hand om mitt hjärta!

Svar: Jag är tacksam för att då låter mig ta hand om ditt hjärta. <3 :)
Mikaela

2014-02-04 @ 05:10:21
URL: http://jjennnyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: