Minella 3 år och magsjuka.

Äntligen går denna dag mot sitt slut. Idag är det min kära dotters födelsedag idag, hela 3 år blir hon idag men den inleddes på sämsta tänkbara sätt då både hon och Fredrik vaknade med magsjuka. Ingen tårta, inga besök och bara ligga i soffan och må dåligt hela dagen. 
 
Själv kan jag inte låta bli att känna mig lite små mallig, detta var det slutgiltiga provet för att se hur pass bra terapin har gått med min spyfobi, och jag klarade det så jävla bra, STOLT över mig själv och har uppnått två bra mål på två dagar. 
 
Vi får fira Minella en annan dag istället, då kanske även morfar är bra i foten, mormor är hemma och även farmor och Sofia hunnit komma hem hemma. 
 
Eftersom jag blev la jävla uttrålad men ville inte åka hemmifrån då jag hade Minella eftersom Fredrik låg som en slaktad gris så passade jag på att rycka färdigt Mira, det tog sin lilla tid och mina fingrar gör ont men hon är äntligen klar. 
 
Imorgon har jag utsläpp och sen ska jag städa bort magsjukan här hemma och även försöka hinna med att dammsuga och torka golv hemma hos mamma och pappa inför moders hemkomst, pappa kör med mig nu när han har lite gipts på foten, kryckmongo. 
 
Nu tänker jag hoppa i säng, grattis igen min älskade dotter på din stora dag. <3 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: