Överaskad.

Ikväll förvånade Sushi mig, någon smällde nämligen raketer i närheten men vid själva "smällen" stannade hon bara till och spännde upp sig. Problemen kom när jag skulle få fram henne igen, hon var spänd som en fiolsträng, sprang med huvudet högt och tappade helt fokus på mig, hon kastade sig i ena hörnet och helt plötsligt var alla hinder i "båset" läskiga så fick lägga om min "ridplan" lite och helt fokusera på att få henne avslappnad och inte så laddad. Till slut gick hon mjukt och fint igen och då nöjde vi oss.
 
Så förvånad att Sushi reagerade såhär, det brukar inte röra henne ryggen över huvudtaget, men samtidigt tycker jag att det är lite roligt att hon fortfarande överaskar mig. Efter att ha tagit in dem blev det grillat hemma hos mor och far tillsammans med Lelle, gott och trevlig.
 
Nu glor jag på en sjukt bra film, så tappade helt vad jag skulle skriva. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: