Trimmat mina svarta

Idag var vi med Minella på BVC och hon följer sin kurva bra, till och med lite under sin kurva på längden och hon är ändå längre än alla 3 åringar jag känner. Gjorde stallet samtidigt som vi ändå var i Tierp, Fredri fick hjälpa till han också. Hem och få lite mat i magen och så kom pappa på fika, vi köpte med oss gott med från Tierp och bjöd på. 
 
Precis när jag hade tänkt åka tillbaka till stallet för att ta in kusarna så ringde Kerstin och sa att hon kunde ta in dem då hon redan var där och det var jag väldigt tacksam för så jag slapp åka in till Tierp en andra gång, istället spenderade jag den tiden åt att trimma mina två svarta hundar, de som minst behövde det men vill inte trimma Mira när Minella sover. Nu är de nybadade och fina, Mira får jag trimma imorgon istället så är alla klara sedan. 
 
Har även hunnit med en promenad i skogen med mina kära små vovvar och nu är det snart dags att nanna. Lite gott i soffan först bara. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: