"tycker synd om min själv"

Just nu känns det inte lämpligt att skriva ett blogg inlägg för allt jag har att komma med är "jag tycker så jävla synd o mig själv". Jag har haft min terapeft här hemma idag och fick en uppgift väldigt hastigt och lustigt och det var jag inte beredd på, precis som det var meningen men det kändes som en käftsmäll där och då. 
 
När han hade åkt var jag lite väl kaxig och kände att det här blir ju lätt som en olätt, det stör mig inte alls, men ångesten kom krypandes, jag började frysa från topp till tå och jag var tvungen att bädda ner mig för jag bara skakade, tyckte så fruktansvärt synd om mig själv samtidigt som jag blev arg på mig själv för det borde vara en bagatell, ingenting att ens lägga märke till, men för mig blev det som en jordbävning. 
 
jaja, efter lite "jag tycker synd om mig själv" så blev det lite bättre och så har det dalat upp och ner sedan dess, har krypit i min sjukhusrock nu som jag hade när Minella föddes och med en My toffs mitt på skallen, mer tydlig kan jag inte bli. 
 
Fick i alla fall lite ork till att rycka Mira nu ikväll och hon ser inte klok ut, är inte klar på långa vägar då jag tar det lite pö om pö. Har även varit på möte på försäkringkassan där jag kände mig minst sagt förhörd, tur jag hade Fredrik med mig som ryggstöd. 
 
Sushi tappade en sko igår mitt under vår mysiga ridtur i skogen och två av våra hundar rullade precis omkring med en död fågel. Livet går inte vägen just nu, men vi kommer ikapp med storm, snart. Sushi ska skos runt om på Fredag och Fredrik badar äckel hundarna nu. 
 
Själv ska jag keypa ner i sängen med min älskade bok. 
Godnatt. 
 
Hon kan konsten att se sur ut den där glasögonormen. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: