Du får mig glad.

När jag kom hem från stallet ikväll så hoppade Minella fram och skrek bu,  skuttade, vi lekte häst och jag hade köpt med mig en målarbok med barbie och klistermärken som uppskattades. Jag galoppade med henne på ryggen och vi rullade runt och lete köttbullar. Jag har tur att ha en så snäll dotter som OFTAST får mig på bra humör. 
 
Tidigare idag var min moster Sus på besök och även ida kom förbi. Kära Minella vågar aldrig prata med Sus då hon är extremt blyg men när hon klev utanför dörren blev M ledsen och ville att hon skulle komma tillbaka, hon beundrar henne i smyg. 
 
Imorgon åker jag till stallet på förmiddagen och gör mitt. Vi ska fortsätta med att Sushi ska finna sin egen balans och rytm, önska oss lycka till. 
 
På återseénde och Godnatt. 
(Om man nu kan sova med fem hundar som leker i sängen) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: