Fjärranhöjder

Idag åkte jag och Minella och badade på Fjäranhöjderbadet, det var väldigt roligt att få komma iväg och göra någonting själv med henne. Vi badade mest i bubbelbadet för där ville Minella vara då det är varmt där sa hon, men vi åkte också vattenrutchkana flera gånger och hon åkte den stora själv flera gånger. Vi hade en toppen dag. 
 
På vägen hem stannade vi till på hööks så jag kunde köpa en putsbox, mina hinkar hade gjort sitt och jag ville kunna stänga den. Hade en sådan förr men bytte till hink för jag trivdes bättre med det så vi får se hur länge denna används. 
 
Sushi hade sin vilodag idag vilket hon har förtjänat. Men jag tog in henne och borstade på henne och så klippte jag nere vid hovarna, under käken, lite här och var där det behövdes. Smörjde även in hennes svansrot med olja och tvättade henne. Vi myste och hade det allmänt mysigt. Fyllde även på hennes box med massa pellets. 
 
Nu ska jag sova efter att ha tittat på Paradise hotel. 
Natti 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: