Ofrivillig vila.

Idag blev det en ofrivillig rida från ridningen. Igår eftermiddag fick jag nämligen väldigt ont i mina händer, känns typ som träningsvärk och så känner jag mig mycket svagare. När jag vaknade imorse hade det spridit sig från fingertopparna ända upp i nacken. Vette fan vad detta beror på? Kanske överansträngning? 
 
Åkte i alla fall till stallet för att mocka med fick ringa efter Fredrik så han fick fylla vatten åt mig och fylla på vatten åt flickorna i hagen då jag inte kunde lyfta kannorna, knappt greppa, tur jag har mannen som hjälper mig. Kändes som en dålig idé att rida när jag inte ens kan bära en vatten kanna, att mocka var en kamp. 
 
Fick i alla fall pussa lite på min vackra som även nosade lite på lilla Melicia som jag hade med mig idag. Hon sköter sig riktigt bra i stallet, lyssnar väldigt bra för att vara så ung och hon lekte även med Penny som är stallägarens hund, det fungerade alldeles utmärkt. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: