Sjuk.

Hualigen så dåligt jag mår idag. Somnade med huvudvärk igår och vaknade med huvudvärk idag, sov till 11:00 och drack en kopp kaffe och åkte direkt till stallet. Fixade i ordning allt där och inväntade alla de andra så red vi alla ut. Tur vi näst intill bara skrittade då jag var så sjukt trött och hade huvudvärk som bara blev värre och värre, Sushi var också ganska otaggad, troligvis då jag var det och hon påverkas otroligt mycket av min energi. 
 
När jag kom hem klättrade jag i mina pyjamasbyxor och sov ett par timmar till, vaknade när Lelle kom och hämtade sina hundar och så snodde han Margit då hon så gärna ville följa med och sedan somnade jag om igen. Fredrik och Minella var hemma hos Fredriks morbror och lekte och det var skönt att få vara hemma själv. Vaknade typ 19:00 och drack ännu en kopp kaffe och de kändes som att huvudet skulle explodera. Fredrik och Minella hämtade upp mig så åt vi mat hos mamma och pappa, jag orkade inte ens klättra ur mina pyjamasbyxor och jag har inte ens orkat göra min "dagliga städning" idag, då jävlar är jag seg. 
 
Imorgon har jag utsläpp och jag hoppas denna huvudvärk har släppt till dess annars kommer jag aldrig komma upp. Ska även rida och mysa med min älskade. Igår röck jag hennes man och den vart väldigt kort. Tycker enegtligen att det är finast med lång man men Sushi har så otroligt mycket man och en virvel mitt på som gör att allt står åt olika håll och kanter och går inte att få på samma sida. Lättare då med kort så det ör meningen att den får vara lite ruffsig och åt alla håll och kanter.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: